Signdepot Print&Cut
Categorii
Signdepot Print&Cut

Ai întrebări?
sales@signdepot.ro
+40367630001 L–V: 8–16

  • Categorii
    • Noutăți
    • Promoții
    • Imprimante
    • Mașini de tăiat
    • Mașini de post-procesare
    • Instrumente de decor publicitar
    • Materiale de decor publicitar
    • Lichidare stoc
  • Contact
  • Despre noi
  • Noutăți
  • Promoții
  • Lichidare stoc
  • Finanţare
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
2 073,61 €+ TVA (2 633,49 €)
  1. Sudor prelată
  1. Mașini de post-procesare
  2. Sudor prelată

SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata

Numar articol: 
132-001
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
SD BannerWeld Compact Sudor automat pentru prelata
2 073,61 €+ TVA (2 633,49 €)
Timp de expediere:
3 luni

Mașină mică de sudură prelată, autopropulsată, pentru tivirea și sudura prelatelor publicitare

Descriere

SD BannerWeld Mașină de sudură prelată, automată autopropulsată compactă

Tipul Compact este o mașină de sudură autopropulsată potrivită în primul rând pentru tipografiile digitale, deoarece datorită dimensiunilor și greutății sale mai mici, poate fi folosită pentru tivirea prelatelor publicitare. Poate fi folosit și pe sol dacă bucăți mari de prelată trebuie atașate între ele prin sudură suprapusă. Mașina noastră concurează cu cei mai mari producători cunoscuți în ceea ce privește calitatea asamblarii și durabilitatea! Întreținerea și furnizarea de piese de schimb sunt, de asemenea, efectuate cu termene de livrare scurte, astfel încât BannerWeld Compact va fi un partener de încredere în post-procesarea prelatelor publicitare pe termen lung.

 

Caracteristici principale

- „Compact”: dimensiune mică și greutate de numai 11 kg, ceea ce face ușor de utilizat chia și în birou

- „BannerWeld”: recomandat în principal pentru tivirea și sudarea prin suprapunere a bannerelor tipărite, a prelatelor publicitare și a plaselor.

- Este mai ieftin nu numai pe termen scurt: prețuri mai ieftine ale pieselor decât mărcile concurente

- Toate accesoriile necesare (role de ghidare, mecanism de ridicare, afișaje digitale...) incluse în preț, pentru a asigura o calitate corespunzătoare.

- Element de încălzire ceramic durabil

Cum tiviți prelatele publicitare imprimate?

Pe baza deceniilor noastre de experiență în tipărirea în format mare, răspunsurile pentru o companie de publicitate pot fi doar următoarele:

1. Îl duceți la cel mai apropiat producător de prelate pentru vehicul, deoarece nu aveți încă echipamentul potrivit pentru tivire.

Avantaje: Deși cu ajutor extern, tivirea și sudarea prelatelor se poate face fără achiziționarea de echipament.

Dezavantaje:, mai devreme sau mai târziu, imprimarea se va zgâria probabil, deoarece aceste afaceri se ocupă în principal cu prelate clasice pentru camioane, care sunt mai puțin sensibile la zgârieturi, iar valoarea estetică a tivului sunt secundare, contează doar tivurile puternice și durabile. O zgârietură vizibilă pe imprimare este suficientă și deja ați lucrat degeaba pentru că trebuie să reimprimi lucrarea.


2. Pistol termic + rolă și alte instrumente de netezire.

Avantaje: Tot ce aveți nevoie este un pistol termic bun, un vârf de îngustare și o rolă de silicon. Deși acest lucru necesită și investiții, este mult mai puțin decât soluțiile mecanizate de mai jos!

Dezavantaje: Lent. Calitate neuniformă, ceea ce poate determina clienții mai pretențioși să refuze să accepte lucrarea. Produce mult fum. Pentru operație sunt necesare două persoane.


3. Folosiți bandă adezivă cu două fețe

Avantaje: Cea mai simplă soluție, excelentă pentru prelate mici pe termen scurt!

Dezavantaje: Ați calculat vreodată cât vă crește prețul pe m2? Nu neapărat competitiv pentru cantități mai mari. În plus, nu este mai rapid decât un aparat de sudură (Știm! Am testat-o, am măsurat-o.) și nu este potrivit pentru suprapunerea segmentelor de prelate publicitare gigantice sau plase de construcție. Riscant cel puțin la dimensiuni uriașe.


4. Sudor cu impuls

Avantaje: este capabil de una dintre cele mai uniforme calitate a sudurii disponibile în prezent, este, de asemenea, rapid și, ceea ce este mai important: nu scoate fum!

Dezavantaje: Dacă afacerea dvs. nu este încă suficient de mare pentru a investi într-o astfel de mașină (dacă credeți că a sosit momentul, faceți clic aici și vedeți și sudorul cu impulsuri).

 

5. Sudor de înaltă frecvență

Avantaje: Calitate constantă a sudurii similară sudării prin impuls, dar viteză și mai productivă datorită traseului lung de sudare de până la 20-30 metri.< /span>

Dezavantaje: Dacă nu sunteți una dintre primele companii de imprimare digitală lider din țară, este posibil să nu vă puteți permite aceasto mașină , deoarece preturile încep de la aprox. 30.000 EUR.

 

6. Aparat de sudura cu autopropulsie 

Avantaje: Una dintre cele mai populare soluții din segmentul LFP. Tivirea prelatelor și a plaselor de construcție poate fi realizată la o calitate frumoasă și uniformă datorită vitezei autopropulsate fără trepte și a reglajului temperaturii de sudare. Deși aceste mașini folosesc și un pistol termic, datorită parametrizării, sudarea produce mult mai puțin fum decât soluția manuală de pistol termic. În plus, sudarea prin suprapunere a segmentelor de reclame firewall de dimensiuni uriașe poate fi efectuată cu acest sudor autopropulsat în calitate durabilă și rapid.

Din cele 6 soluții, dimensiunea și capacitățile financiare ale companiei determină care dintre ele merită de ales. Dacă este disponibilă o licitație curentă din UE, sau compania poate investi într-un sudor cu impulsuri chiar și fără licitație, am recomanda-o, dar sudorul de prelată cu autopropulsie este alegerea cea mai evidentă, deoarece nu are egal privind raportul preț/valoare! Mai mult, la sudarea segmentelor mari, este aproape singura mașină potrivită pentru efectuarea operației.

Veniți și testați mașina noastră de sudură de prelată cu autopropulsie !< /span>

Asigurați-vă că toate imprimantele de format mare sunt compatibile cu acest tip de imprimantă! Vă așteptăm cu drag la sediul nostru, unde puteți testa echipamentul fără obligații. Înainte vizită, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți pentru programarea vizitei!

Parametrii tehnici

Greutate:11kg
Varratra kifejtett nyomáserő:na.
Backlight Welding készlet:nincs
Ponyva elmozdulás gátló szíj:van
Vezetőgörgő egyenes futáshoz:van
LCD kijelző:van
Digitális hő / sebesség állítás:van
Kiemelő szerkezet :van
Hegesztés hőmérséklet:50 - 600°C
Hegesztés sebesség:0.7 - 10m/perc
Javasolt felhasználás:Reklámponyva, PVC épületháló szegés, hegesztés.
Teljesítmény:3000W / 230V

Recenzii
Scrie prima recenzie pentru acest produs!
Scriu o parere!
Mă abonez
Signdepot Europe Ltd.
  • Strada: Alkotás nr. 4/A, Jászberény, Ungaria, H-5100
  • +40367630001
  • sales@signdepot.ro


Informații
    • Termeni și condiții
    • Politica de confidențialitate
    • Plata
    • Livrare
    • Service
    • Contact
    • Condiții de cumpărare

 

 

Cont client
  • Autentificare
  • Inregistrare
  • Contul meu
  • Coș
  • Favoritele mele

simplepay_hu_v2
pastpay_com
paypal
  • Noutăți
  • Promoții
  • Imprimante
  • Mașini de tăiat
  • Mașini de post-procesare
  • Instrumente de decor publicitar
  • Materiale de decor publicitar
  • Lichidare stoc
  • Contact
  • Despre noi
  • Noutăți
  • Promoții
  • Lichidare stoc
  • Finanţare

Ai întrebări?
sales@signdepot.ro
+40367630001 L–V: 8–16

Selectați Limba
  • hu
  • en
  • si
  • ro
Schimbare monedă
Autentificare
Creează cont
Setari cookie
pagina noastra foloseste cookie-uri pentru functionare. Pentru functionalitati mai largi, puteti sa permiteti cookie-urile tip marketing, acceptand si Politica de confidentialitate
Cookie-urile necesare funcționării sunt cruciale pentru funcțiile de bază ale site-ului web, iar site-ul web nu va funcționa corect fără ele. Aceste cookie-uri nu stochează informații de identificare personală.
Cookie-urile de marketing sunt folosite pentru a urmări activitatea vizitatorilor pe site-ul web. Scopul este de a afișa anunțuri relevante utilizatorilor individuali (de exemplu, Google Ads, Facebook Ads) și încurajarea activității, ceea ce face site-ul nostru și mai valoros.
Prin colectarea și raportarea datelor într-o formă anonimă, modulele cookie statistice ajută proprietarul site-ului web să înțeleagă modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web.
Cu ajutorul cookie-urilor utilizate pentru personalizare, putem stoca informații care modifică comportamentul și aspectul site-ului web.